آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,441
تعداد مقالات17,725
تعداد مشاهده مقاله57,866,164
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,490,450

1.

ارائه الگوی برنامه درسی تنوع ‏گرا مبتنی بر نظریه انعطاف ‏پذیری شناختی

صفحه 1-26
زهره کرمی

2.

شاخص‌های محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آن‌ها

صفحه 27-52
مصطفی باقریان فر؛ فتح اله کوشکی؛ سمیه نصیرزاده

3.

مقایسه اثربخشی آموزش ریاضی با استفاده از بازی‌های مجازی و روش‌های سنتی در مدارس دولتی ابتدایی

صفحه 53-69
رحمان بدری؛ پریسا شیخی حصارلو؛ سیدیاسر هاشمی

4.

اثربخشی روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بایبی بر حل مسئله، ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان در درس شیمی

صفحه 70-85
جعفر بهادری خسروشاهی؛ زبیر صمیمی

5.

توسعه برنامه درسی پاسخگوی رشته علوم تربیتی: مطالعه کیفی عوامل بازدارنده و تسهیل‌کننده

صفحه 86-108
محمدحسن حسنی؛ هایده عاشوری؛ فاطمه احمدبیگی؛ مرضیه رمضانی

6.

پدیدارنگاری فهم و ادراک معلمان از مفاهیم برنامه درسی و برنامه‌ریزی درسی

صفحه 109-135
جمال سلیمی؛ عهدیه قبادی؛ علی امینی باغ

7.

پیش‌بینی نگرانی براساس سازه‌های بهزیستی اجتماعی و خوش‌بینی در مادران کودکان با نارسایی‌های ذهنی و تحولی

صفحه 136-151
شهروز نعمتی؛ رحیم بدری گرگری؛ میترا ماشاالهی

8.

بررسی ارتباط میان ادراک راهبردهای آموزشی معلمان با شکوفایی توانایی و از خودبیگانگی تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 152-164
کمال نصرتی هشی؛ حمیدرضا دهقان؛ محمد عظیمی؛ الناز کوهی نوده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب