1.

فراگیری اصطلاحات زبان دوم از طریق یادیارهای تصویری

Pages 1-27
مریم احمدی; عباسعلی زارع; رجب اسفندیاری

2.

رابطه بین عمق دانش واژگانی و عملکرد گفتاری در زبان دوم با تکیه بر نقش میانجی گری نوع تکلیف

Pages 29-57
داود امینی; رعنا انصاری; بهرام بهین

3.

نقش فعالیت های ادبی محور و هوش هیجانی بر روی نوشتار دانشجویان ایرانی رشته مهندسی در محیط واتس آپ

Pages 59-84
ژاله بهشتی; داریوش نژادانصاری; حسین براتی

4.

مروری سیستماتیک بر کنش گفتاری تمجید در میان فارسی زبانان ایرانی: با تمرکز بر مطالعات گذشته، حال و پیشنهاداتی برای آینده

Pages 85-123
علی درخشان; زهره اسلامی; عزیزه چالاک

5.

آموزش معکوس؛ پاسخی به فلاکت اثربخشی یادگیری

Pages 125-143
کوروش فتحی واجارگاه; محمد کریمی ثابت; میلاد جوانمردی; سجاد داوودی

6.

ارزیابی نمود فرهنگی در سری کتابهای انگلیسی مصور برای آموزش عمومی متوسطه ایران

Pages 145-173
مجتبی قیطاسی; محمد علی‌اکبری; نورالدین یوسفی

7.

پردازش بازخورد معلم و کامپیوتر توسط فراگیران زبان دوم

Pages 175-215
شیوا کیوان پناه; سید محمد علوی

8.

نگارش یک مدل آزمایشی کلاس آموزش معکوس و تاثیر آن بر بخش نوشتار آیلتس عمومی یادگیرندگان انگلیسی به عنوان زبان خارجه در سطح متوسط

Pages 239-261
رحمان صحراگرد; مهدی ضیاء; سید آیت اله رزمجو; علیرضا احمدی

9.

فهرست بندی و تجلی واژگان کلیدی در مقالات زیانشناسی کاربردی: آیا ما زبان شناسان کاربردی همگام با فرایند های معنا سازی در تحقیقات کیفی حرکت می کنیم؟

Pages 263-302
مرجان وثوقی; زهره نفیسی

10.

تمرین تدریس و رابطه آن با خود پنداره تحصیلی دانشجو معلمان زبان انگلیسی

Pages 303-333
ابراهیم زنگانی; محمدنبی کریمی; محمودرضا عطایی

11.

تصور میکنم معلم خلاق تری شده ام: سفر یک معلم زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی به خلاقیت همراه با محدودیت

Pages 335-359
سیده فهیمه پارسائیان; سیده فهیمه محمدی; لیلا تاجیک

12.

بررسی درک میزان اثربخشی و فراوانی استفاده از راهبردهای تدریس مبتنی بر تفکر انتقادی و رابطه متقابل این دو در میان دبیران زبان انگلیسی دبیرستان های ایران

Pages 377-399
مسعود عزیزی ابرقوئی; سعید کتابی; محسن شاهرخی

13.

میزان پذیرش سامانه مدیریت آموزشی نوید در کلاس‌های انگلیسی پزشکی ایران در زمان شیوع ویروس کوید 19

Pages 401-433
سامان عبادی; سعید خزائی; صبا بشیری

14.

تحولات سیستم آموزشی و هویت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی ایران: یک ماراتن تغییر

Pages 435-463
پریسا ریاحی پور; منصور توکلی; عباس اسلامی راسخ

15.

تاثیر ارزیابی معلم، هم کلاسی و خود ارزیابی در یادگیری متعاقب: بررسی ارائه های شفاهی

Pages 465-493
محمد صالحی; افسانه فرهنگ

16.

تأثیر کلاس درسی آنلاین بر پیشرفت مهارت نوشتاری دانش آموزان دبیرستانی

Pages 495-515
عبدالله سرانی; محمدجلیل زارعی; حسین نویدی‌نیا


Journal Management System. Powered by Sinaweb