آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,262
تعداد مقالات15,535
تعداد مشاهده مقاله51,553,424
تعداد دریافت فایل اصل مقاله14,493,555
محمودی, فیروز, فتحی آذر, اسکندر, محمودی بردزردی, سعید, بدری‌گرگری, رحیم. (1398). طراحی الگوی مناسب پرسش و پاسخ در درس علوم تجربی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش‌آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(53), 275-306.
فیروز محمودی; اسکندر فتحی آذر; سعید محمودی بردزردی; رحیم بدری‌گرگری. "طراحی الگوی مناسب پرسش و پاسخ در درس علوم تجربی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش‌آموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 53, 1398, 275-306.
محمودی, فیروز, فتحی آذر, اسکندر, محمودی بردزردی, سعید, بدری‌گرگری, رحیم. (1398). 'طراحی الگوی مناسب پرسش و پاسخ در درس علوم تجربی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش‌آموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(53), pp. 275-306.
محمودی, فیروز, فتحی آذر, اسکندر, محمودی بردزردی, سعید, بدری‌گرگری, رحیم. طراحی الگوی مناسب پرسش و پاسخ در درس علوم تجربی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش‌آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 14(53): 275-306.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب