آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,262
تعداد مقالات15,535
تعداد مشاهده مقاله51,553,621
تعداد دریافت فایل اصل مقاله14,493,756
صنوبر, ناصر, حسینی, سیدصمد, محمدزاده, علی. (1397). تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(3), 79-101. doi: 10.22034/jiba.2019.7221
ناصر صنوبر; سیدصمد حسینی; علی محمدزاده. "تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 3, 1397, 79-101. doi: 10.22034/jiba.2019.7221
صنوبر, ناصر, حسینی, سیدصمد, محمدزاده, علی. (1397). 'تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(3), pp. 79-101. doi: 10.22034/jiba.2019.7221
صنوبر, ناصر, حسینی, سیدصمد, محمدزاده, علی. تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 1(3): 79-101. doi: 10.22034/jiba.2019.7221


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب