آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,360
تعداد مقالات16,663
تعداد مشاهده مقاله53,905,762
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,526,959
Jahangard, Ali, Moinzadeh, Ahmad, Karimi, Akbar. (1390). The Effect of Grammar vs. Vocabulary Pre-teaching on EFL Learners’ Reading Comprehension: A Schema-Theoretic View of Reading. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(8), 91-113.
Ali Jahangard; Ahmad Moinzadeh; Akbar Karimi. "The Effect of Grammar vs. Vocabulary Pre-teaching on EFL Learners’ Reading Comprehension: A Schema-Theoretic View of Reading". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 8, 1390, 91-113.
Jahangard, Ali, Moinzadeh, Ahmad, Karimi, Akbar. (1390). 'The Effect of Grammar vs. Vocabulary Pre-teaching on EFL Learners’ Reading Comprehension: A Schema-Theoretic View of Reading', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(8), pp. 91-113.
Jahangard, Ali, Moinzadeh, Ahmad, Karimi, Akbar. The Effect of Grammar vs. Vocabulary Pre-teaching on EFL Learners’ Reading Comprehension: A Schema-Theoretic View of Reading. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1390; 3(8): 91-113.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب