آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,273
تعداد مقالات15,726
تعداد مشاهده مقاله51,825,407
تعداد دریافت فایل اصل مقاله14,665,019
خدادادی, محمد رسول, فریدفتحی, مریم, سرلاب, رقیه. (1395). شناسایی و اولویت‌بندی انگیزه مشتریان از خرید کالای ورزشی دست‌دوم در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(5), 71-101.
محمد رسول خدادادی; مریم فریدفتحی; رقیه سرلاب. "شناسایی و اولویت‌بندی انگیزه مشتریان از خرید کالای ورزشی دست‌دوم در ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 5, 1395, 71-101.
خدادادی, محمد رسول, فریدفتحی, مریم, سرلاب, رقیه. (1395). 'شناسایی و اولویت‌بندی انگیزه مشتریان از خرید کالای ورزشی دست‌دوم در ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(5), pp. 71-101.
خدادادی, محمد رسول, فریدفتحی, مریم, سرلاب, رقیه. شناسایی و اولویت‌بندی انگیزه مشتریان از خرید کالای ورزشی دست‌دوم در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 2(5): 71-101.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب