- احمدی، فرهاد(۱۳۹۴). توسعه کسب وکار با مدل پشتیبان، برند، نمایندگی انحصاری فروش. کنفرانس بین المللی جهت گیریهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری، تبریز، سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی آذربایجان شرقی.
- امیری، مقصود، صالحی صدقیانی، جمشید، یعقوبی، علی، و مشاطزادگان، حمیدرضا (1388). مدلسازی مکانیابی نمایندگیهای فروش. مجله دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان، 8(27)، 37 – 52.
- جعفرنژاد، احمد، کریمی دستجردی، داوود، فولادوندی، غلامرضا، و وفایی یگانه، محمد (1389). ارائه یک مدل تصمیمگیری چند معیاره برای انتخاب مکان بهینه استقرار نمایندگیهای شرکتهای بیمه در شهر تهران. فصلنامه صنعت بیمه، 24(3)، 95- 123.
- شاهین، آرش، و کلیج، یاسر (1387). ارزیابی نمایندگیهای فروش با استفاده از روش تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی (AHP). فصلنامه آموزش مهندسی ایران، 10(40)، 151 – 171.
- شای، آز (1393). اقتصاد صنعتی: نظریه و کاربردها. ترجمه دکتر کیومرث شهبازی، انتشارات مرکز نشر دانشگاهی: تهران.
- شجاععراقی، مهناز، تسولایی، سیمین، و ضیائیان، پرویز (1390). مکانیابی بهینه پایگاههای پشتیبانی مدیریت بحران با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (مطالعه موردی منطقه 6 شهرداری تهران). مطالعات و پژوهشهای شهری و منطقهای، 3(10)، 41-60.
- کرباسیان، مهدی، دشتی، مهدی، و اسداللهی، احمدرضا (1390). مدل ترکیبی تحلیل پوششی دادهها و مکانیابی تسهیلات حساس با ملاحظه اصل پراکندگی. مجله علمی- پژوهشی علوم و فناوریهای پدافند غیرعامل، 2(3)، 161-167.
- ماکویی، احمد، سراجیان، امین، و سادات ترکستانی، سارا (1393). مقالات مکانیابی تسهیلات رقابتی با استفاده از تئوری بازیها. نشریه پژوهشهای مهندسی صنایع در سیستمهای تولید، 2(3)، 1-19.
- مرادی، حمید، شتاببوشهری، نادر، کورنک بهشتی، علی، و پورزاهدی، حسین (1390). مکانیابی مراکز ارائه خدمات رقابتی با هدف کاهش ازدحام ترافیک شهری مطالعه موردی: مکانیابی مراکز سلامت در شهر اصفهان. مجله علمی - پژوهشی مدیریت تولید و عملیات، 1(1)، 31 – 52.
- مومنی، منصور، جعفرنژاد، احمد، و صادقی، شکوفه (1390).جایابی بهینه مراکز توزیع در فرآیند بازاریابی با استفاده از روشهای ریاضی. مدیریتصنعتی، 3(6)، 129 – 148.
- نیکنام، امیدعلی (1385). فرمولبندی روش تصمیمگیری مناسب برای مکانیابی بهینه استقرار شعب بیمه با استفاده از رویکرد مبتنی بر منطق فازی. فصلنامه صنعت بیمه، 21 (3)، 29 - 50.
- Averbakh, I., Berman, O., Drezner, Z., & Wesolowsky, G. (2007). The uncapacitated facility location problem with demand-dependent set up and service costs and customer–choice allocation. European Journal of Operational research, 179(1), 956-967.
- Barth, H. G. (2014). Evaluation of impact of government program for final car market on car dealers. Procedia Economics and Finance, 12(20), 20-26.
- Carlos A. Diaz., & Kowalkowski, R. C. (2014). Market representations in industrial marketing: could representations influence strategy? Journal: Industrial Marketing Management, 6(43), 1026-1034.
- Chen, Y., & Riordan H. M. (2007). Price and variety in the spokes model. The Economic Journal, 117(522), 897-921.
- Choo, S., & Mazzrol, T. (2003). A study of the factors influencing the operating location decisions of small firms. Property Management, 21(2), 190–208.
- Dickinson, V., & John C. Lere. (2003). Problems evaluating sales representative performance? Try activity-based costing.Industrial Marketing Management, 32(2003), 301–307.
- Gupta, S., Naresh, K., Malhotra., M. C., & Pantea, F. (2016). The local brand representative in reseller networks. Journal of Business Research, 10(1016), 1-12.
- Hotelling, H. (1929). Stability in competition. Economic Journal, 39(153), 41–57.
- Huang, B., Wu, Q., & Zhan, F.B. (2007). A shortest path algorithm with novel heuristics for dynamic transportation network. International Journal of Geographical Information Science, 21(6), 625-644.
- Lijesen, M., & Reggiani, C. (2013). Location choice in the spoke model. EARIE 2013, Casa de São Tiago.
- Mark, S. Glynn. (2010). The moderating effect of brand strength in manufacturer–reseller relationships. Industrial Marketing Management, 39(9), 1226-1233.
- Mathewson, G., & Winter, R. (1986). The economics of vertical restraints in distribution. In new developments in the analysis of market structure, Cambridge, MIT Press, 77(1986), 211-239.
- Osmonbekov, T., Daniel C., Bello, & David I. Gilliland. (2009). The impact of e-business infusion on channel coordination, conflict and reseller performance. Journal: Industrial Marketing Management, 38(7), 778–784.
- Osmonbekov, T. (2010). Reseller adoption of manufacturers' e-business tools: The impact of social enforcement, technology–relationship fit and the mediating role of reseller benefits. Journal of Business Research, 63(3), 217–223.
- Park, J. E., & George, D. Deitz. (2006). The effect of working relationship quality on salesperson performance and job satisfaction: adaptive selling behavior in Korean automobile sales representatives. Journal of Business Research, 59(2006), 204–213.
- Țarțavulea, R. I. (2015). Model for determining the optimum location for performance improvement in supply-chain strategies. European Journal of Interdisciplinary Studies, 7(1), 39–54.
- http:// geographyscience.Persianblog.ir
- Weber, J. A. (2001). Partnering with resellers in business markets. Industrial Marketing Management, 30(2), 87-99.
- Xiao. J., & Heng J. (2016). The determinants of dealership structure: Empirical analysis of the Chinese auto market. Journal of Comparative Economics, 44(19), 171-181.
- Yilmaz, C., Bulent S., & Ebru, T. Kabadayi. (2004). Supplier fairness as a mediating factor in the supplier performance–reseller satisfaction relationship, Journal of Business Research, 57(8), 854-863.
|