آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,361
تعداد مقالات16,732
تعداد مشاهده مقاله53,987,636
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,674,303
آقاجانی, فرشته. (1400). مطالعه گرایش به برندهای ورزش مبتنی بر تجربه مصرف در بین زنان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(18), -. doi: 10.22034/sls.2022.19655
فرشته آقاجانی. "مطالعه گرایش به برندهای ورزش مبتنی بر تجربه مصرف در بین زنان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 18, 1400, -. doi: 10.22034/sls.2022.19655
آقاجانی, فرشته. (1400). 'مطالعه گرایش به برندهای ورزش مبتنی بر تجربه مصرف در بین زنان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(18), pp. -. doi: 10.22034/sls.2022.19655
آقاجانی, فرشته. مطالعه گرایش به برندهای ورزش مبتنی بر تجربه مصرف در بین زنان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 7(18): -. doi: 10.22034/sls.2022.19655


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب