آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,385
تعداد مقالات16,975
تعداد مشاهده مقاله54,624,735
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,226,739
نسائی, خبات, مولود که‌ریم, به‌لین, احمدی زاد, آرمان. (1404). نقش استراتژیک دانش مشتریان درتصمیمات بازاریابی شرکت های تجاری اقلیم کردستان عراق (موردمطالعه: شرکت تجاری دیوان لاند اربیل). سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(1), 131-146. doi: 10.22034/jiba.2024.59176.2145
خبات نسائی; به‌لین مولود که‌ریم; آرمان احمدی زاد. "نقش استراتژیک دانش مشتریان درتصمیمات بازاریابی شرکت های تجاری اقلیم کردستان عراق (موردمطالعه: شرکت تجاری دیوان لاند اربیل)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 1, 1404, 131-146. doi: 10.22034/jiba.2024.59176.2145
نسائی, خبات, مولود که‌ریم, به‌لین, احمدی زاد, آرمان. (1404). 'نقش استراتژیک دانش مشتریان درتصمیمات بازاریابی شرکت های تجاری اقلیم کردستان عراق (موردمطالعه: شرکت تجاری دیوان لاند اربیل)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(1), pp. 131-146. doi: 10.22034/jiba.2024.59176.2145
نسائی, خبات, مولود که‌ریم, به‌لین, احمدی زاد, آرمان. نقش استراتژیک دانش مشتریان درتصمیمات بازاریابی شرکت های تجاری اقلیم کردستان عراق (موردمطالعه: شرکت تجاری دیوان لاند اربیل). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 8(1): 131-146. doi: 10.22034/jiba.2024.59176.2145


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب