آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,303
تعداد مقالات16,035
تعداد مشاهده مقاله52,540,406
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,244,600
دنیاپور, حسین, عبدوی, فاطمه, خدادادی, محمدرسول. (1402). تأثیر نوآوری و تناسب برند ورزش‌های الکترونیکی بر رفتارهای واکنشی مخاطبان در دوران تغییر سبک زندگی ناشی از کووید-19. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(2), 1-13. doi: 10.22034/jmsk.2024.17628
حسین دنیاپور; فاطمه عبدوی; محمدرسول خدادادی. "تأثیر نوآوری و تناسب برند ورزش‌های الکترونیکی بر رفتارهای واکنشی مخاطبان در دوران تغییر سبک زندگی ناشی از کووید-19". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 2, 1402, 1-13. doi: 10.22034/jmsk.2024.17628
دنیاپور, حسین, عبدوی, فاطمه, خدادادی, محمدرسول. (1402). 'تأثیر نوآوری و تناسب برند ورزش‌های الکترونیکی بر رفتارهای واکنشی مخاطبان در دوران تغییر سبک زندگی ناشی از کووید-19', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(2), pp. 1-13. doi: 10.22034/jmsk.2024.17628
دنیاپور, حسین, عبدوی, فاطمه, خدادادی, محمدرسول. تأثیر نوآوری و تناسب برند ورزش‌های الکترونیکی بر رفتارهای واکنشی مخاطبان در دوران تغییر سبک زندگی ناشی از کووید-19. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 1(2): 1-13. doi: 10.22034/jmsk.2024.17628


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب