- اپراجونقانی الهام، طالبی پگاه، شاطری میترا، (1401) ،«برآورد ارزش اقتصادی قلعه چالشتر با استفاده از روش هزینه سفر فردی»،فصلنامه برنامهریزی و آمایش فضا، 26(3): 130-151.
- احمدی نوحدانی، سیروس، مختاری کرچگانی، علی، (1398)، «اولویتهای راهبردی توسعه اقتصادی با تأکید بر اکوتوریسم در شهرستان خور و بیابانک اصفهان»، فصلنامه برنامهریزی و آمایش سیاسی فضا 1(2):76-69 .
- اکبرپور، محمد، اربابی، محمد. (1395)، «واکاوی موانع توسعه گردشگری در روستاهای هدف گردشگری استان خراسان شمالی»،فصلنامه میراث و گردشگری، 1(1):97-63.
- پاپلی یزدی، محمد حسین، مهدی، سقایی، (1386)، «گردشگری و ماهیت و مفاهیم»، تهران: سمت.
- تقیزاده فانید، ابوالقاسم، مقنی جانسوز، منیره، (1401)، «بررسی رابطه مشارکت مردم و توسعه گردشگری (مطالعه موردی: کلانشهر تبریز)»، فصلنامه علمی جغرافیا و برنامهریزی، دوره 26، شماره 82: 98-83.
- تقوایی، مسعود، جانعلیپور، شیدا، شفیعی، مرجان، (1401)، «توسعه گردشگری خلاق با تأکید بر جاذبههای گردشگری (مطالعه موردی: شهر اصفهان)»، دوره 26، شماره 79: 113-93.
- خاتون آبادی، احمد، راست قلم، مهدی، (1390)، سنجش ارکان چهارگانه گردشگری روستایی با استفاده از تکنیک SWOT مطالعه موردی: روستاهای هدف گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، نشریه اقتصاد و توسعه کشاورزی، شماره 3، 338-330.
- راستی قهفرخی، فرزانه، (1393)، بررسی مجموعه بناهای تاریخی چالشتر در دوره قاجاروپهلوی، پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه شهرکرد
- سرور، هوشنگ، لالهپور، منیژه، اسلامی، مهدی، حیدری، نسرین، (1392)، تدوین و انتخاب استراتژی توسعهی گردشگری استان چهارمحال و بختیاری بر اساس ماتریس SWOT و ماتریس برنامهریزی استراتژیک کمی، دو فصلنامه جغرافیا، شماره 26: 143-120.
- صفری علی اکبری، مسعود، صادقی، حجتالله، (1401)، «تحلیل موانع و راهبردهای توسعه گردشگری شهرستان دزپارت»، فصلنامه علمی جغرافیا و برنامهریزی. دوره 26، شماره 82:.14-125.
- ضرابی، اصغر، محبوبفر، محمدرضا، (1392)، «کاربرد مدلQSPM و SWOT در تدوین استراتژی توسعه گردشگری شهر کاشان»، فصلنامه برنامهریزی فضایی، سال 3، شماره 4: 58-37.
- فاطمیاصل، آیات، (1399)، «صنعت گردشگری در مسیر توسعه»، نهمین کنفرانس بینالمللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه.
- متقی، سمیرا، (1396)، «مدیریت راهبردی اقتصاد گردشگری (مورد مطالعه: استان چهارمحال و بختیاری»، نشریه اقتصاد و مدیریت شهری، (21): 97-110.
- محرابی، جواد، خلیل شورینی، سیاوش، خلفی، احمد، (1391)، «بررسی موانع توسعه صنعت گردشگری در جمهوری اسلامی ایران»، فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، دوره 4، شماره 9: 1-10.
- رنجبریان، بهرام، محمد، زاهدی، (1388)،«شناخت گردشگری»، اصفهان: چهارباغ.
- مشکینی، ابوالفضل، بهنام مرشدی، حسن، برغمدی، مجتبی، (1397)، «تحلیل و سطحبندی فضایی محورهای گردشگری روزانه استان تهران بر مبنای خدمات و تسهیلات گردشگری»، برنامهریزی و آمایش فضا،۲۲ (۲) :۱۳۲-۹۵ .
- حقیقی کفاش، مهدی، محمود ضیایی، قاسم، جعفری، (1388)، «اولویتبندی عوامل مربوط به توسعه گردشگری درمانی ایران»، فصلنامه مطالعات جهانگردی، دوره4. شماره 12، 40-23.
- هادیانی، حسین، مریم، رضایی، سپیده، حسنزاده،(1390)، «عوارض و نتایج توریسم»، انتشارات آذر، ناشر همکار انتشارات سیمای دانش،
- یزدان پناه، حسن، نویدی، نژاد کاوه، (1397)، «معرفی و طبقهبندی مضامین رایج در آرایههای معماری دوره قاجار، با تاکید بر شناسایی آنها در نقاشیهای دیواری و حجاریهای نقش پردازانه قلعه چالشتر»، نشریه علمی-پژوهشی هنر اسلامی، سال 14، شماره 30. 118-95.
- , V & Romagosa., F & Noguera, M (2020). Obstacles to sustainable enterpeneurship amongst tourism students: A genderv comparison sustainability, 12(5)
- Figueroa-Domecq, C., de Jong., A & Williams A. M (2020). Gender tourism & enterpreneurship: A critical review. Annals of Tourism Research, 84, 1-13
- Frew, E. (2008). Climate change and doom tourism: Advertising destinations before they disappear, In New Zealand tourism and hospitality research conference 2008: Re-creating tourism.
- Learned, E.P., Christensen, C. R., Andrews, K. E., & Guth, W. (1965). business policy: text and cases. RD Irwin
- M., Yu., Q. & Rovira, X. (2010). The creation and use of scorecards in tourism plannong: A Spanish examplev. tourism management, 31(2), 232-239.
- Liu, J., & Ma, Y. (2017). The Perceptual Differences among Stakeholders in the Tourism Supply of Xi’an City, China. sustainability, 9(2), 214.
- Lee, C. C., & Chang, C. P. (2008). Tourism development and economic growth: closer look at panels. Tourism management, 29(1), 180-192.
- M. (2004.) Research and advice on strategic environmental assessment. stockholm environment in stitute publications.
- Ramadan, I (2020). Food Tourism and Its Impact on Attracting Customers ti the Egypting Hospitality sector. Journal of Association of Arab universities for Tourism and Hospitality 19 (1), 261-276.
|