آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,319
تعداد مقالات16,193
تعداد مشاهده مقاله52,815,633
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,494,391
زادون, هدی, خیری, بهرام, قاسمی, بهروز. (782). طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), 23-48. doi: 10.22034/jiba.2023.54412.1984
هدی زادون; بهرام خیری; بهروز قاسمی. "طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 2, 782, 23-48. doi: 10.22034/jiba.2023.54412.1984
زادون, هدی, خیری, بهرام, قاسمی, بهروز. (782). 'طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), pp. 23-48. doi: 10.22034/jiba.2023.54412.1984
زادون, هدی, خیری, بهرام, قاسمی, بهروز. طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 782; 6(2): 23-48. doi: 10.22034/jiba.2023.54412.1984


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب