آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,272
تعداد مقالات15,720
تعداد مشاهده مقاله51,824,626
تعداد دریافت فایل اصل مقاله14,664,512
زادون, هدی, خیری, بهرام, قاسمی, بهروز. (782). طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), 23-48. doi: 10.22034/jiba.2023.54412.1984
هدی زادون; بهرام خیری; بهروز قاسمی. "طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 2, 782, 23-48. doi: 10.22034/jiba.2023.54412.1984
زادون, هدی, خیری, بهرام, قاسمی, بهروز. (782). 'طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), pp. 23-48. doi: 10.22034/jiba.2023.54412.1984
زادون, هدی, خیری, بهرام, قاسمی, بهروز. طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 782; 6(2): 23-48. doi: 10.22034/jiba.2023.54412.1984


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب