آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,406
تعداد مقالات17,246
تعداد مشاهده مقاله55,698,657
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,885,247
زادون, هدی, خیری, بهرام, قاسمی, بهروز. (782). طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), 23-48. doi: 10.22034/jiba.2023.54412.1984
هدی زادون; بهرام خیری; بهروز قاسمی. "طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 2, 782, 23-48. doi: 10.22034/jiba.2023.54412.1984
زادون, هدی, خیری, بهرام, قاسمی, بهروز. (782). 'طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), pp. 23-48. doi: 10.22034/jiba.2023.54412.1984
زادون, هدی, خیری, بهرام, قاسمی, بهروز. طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 782; 6(2): 23-48. doi: 10.22034/jiba.2023.54412.1984


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب