آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,365
تعداد مقالات16,770
تعداد مشاهده مقاله54,078,468
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,794,660
نیک بخش, بهرام. (1401). بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی ارزش درک شده برند و نام تجاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(1), 223-242. doi: 10.22034/jeds.2022.50076.1617
بهرام نیک بخش. "بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی ارزش درک شده برند و نام تجاری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 1, 1401, 223-242. doi: 10.22034/jeds.2022.50076.1617
نیک بخش, بهرام. (1401). 'بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی ارزش درک شده برند و نام تجاری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(1), pp. 223-242. doi: 10.22034/jeds.2022.50076.1617
نیک بخش, بهرام. بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی ارزش درک شده برند و نام تجاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 11(1): 223-242. doi: 10.22034/jeds.2022.50076.1617


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب