آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,222
تعداد مقالات15,019
تعداد مشاهده مقاله50,482,666
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,571,222
ابراهیمی, مهدی, خاشعی ورنامخواستی, وحید,, حقیقی کفاش, مهدی, بالنده, طالب. (1401). شناسایی و تبیین انتخاب های استراتژیک کسب وکارهای بین المللی و داخلی در ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), 117-136. doi: 10.22034/jiba.2022.51779.1895
مهدی ابراهیمی; وحید, خاشعی ورنامخواستی; مهدی حقیقی کفاش; طالب بالنده. "شناسایی و تبیین انتخاب های استراتژیک کسب وکارهای بین المللی و داخلی در ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 4, 1401, 117-136. doi: 10.22034/jiba.2022.51779.1895
ابراهیمی, مهدی, خاشعی ورنامخواستی, وحید,, حقیقی کفاش, مهدی, بالنده, طالب. (1401). 'شناسایی و تبیین انتخاب های استراتژیک کسب وکارهای بین المللی و داخلی در ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), pp. 117-136. doi: 10.22034/jiba.2022.51779.1895
ابراهیمی, مهدی, خاشعی ورنامخواستی, وحید,, حقیقی کفاش, مهدی, بالنده, طالب. شناسایی و تبیین انتخاب های استراتژیک کسب وکارهای بین المللی و داخلی در ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(4): 117-136. doi: 10.22034/jiba.2022.51779.1895


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب