آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,253
تعداد مقالات15,411
تعداد مشاهده مقاله51,245,858
تعداد دریافت فایل اصل مقاله14,254,024
طاهرپور کلانتری, هادی, رجوعی, مرتضی, کاظمی زنجانی, مژده. (1400). تاثیر پشیمانی از خرید بر نیت‌ رفتاری مشتریان با نقش تعدیل‌گر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(2), 87-105. doi: 10.22034/jiba.2021.42247.1535
هادی طاهرپور کلانتری; مرتضی رجوعی; مژده کاظمی زنجانی. "تاثیر پشیمانی از خرید بر نیت‌ رفتاری مشتریان با نقش تعدیل‌گر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 2, 1400, 87-105. doi: 10.22034/jiba.2021.42247.1535
طاهرپور کلانتری, هادی, رجوعی, مرتضی, کاظمی زنجانی, مژده. (1400). 'تاثیر پشیمانی از خرید بر نیت‌ رفتاری مشتریان با نقش تعدیل‌گر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(2), pp. 87-105. doi: 10.22034/jiba.2021.42247.1535
طاهرپور کلانتری, هادی, رجوعی, مرتضی, کاظمی زنجانی, مژده. تاثیر پشیمانی از خرید بر نیت‌ رفتاری مشتریان با نقش تعدیل‌گر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 4(2): 87-105. doi: 10.22034/jiba.2021.42247.1535


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب