آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,238
تعداد مقالات15,203
تعداد مشاهده مقاله50,769,870
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,843,269
طاهرپور کلانتری, هادی, رجوعی, مرتضی, کاظمی زنجانی, مژده. (1400). تاثیر پشیمانی از خرید بر نیت‌ رفتاری مشتریان با نقش تعدیل‌گر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(2), 87-105. doi: 10.22034/jiba.2021.42247.1535
هادی طاهرپور کلانتری; مرتضی رجوعی; مژده کاظمی زنجانی. "تاثیر پشیمانی از خرید بر نیت‌ رفتاری مشتریان با نقش تعدیل‌گر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 2, 1400, 87-105. doi: 10.22034/jiba.2021.42247.1535
طاهرپور کلانتری, هادی, رجوعی, مرتضی, کاظمی زنجانی, مژده. (1400). 'تاثیر پشیمانی از خرید بر نیت‌ رفتاری مشتریان با نقش تعدیل‌گر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(2), pp. 87-105. doi: 10.22034/jiba.2021.42247.1535
طاهرپور کلانتری, هادی, رجوعی, مرتضی, کاظمی زنجانی, مژده. تاثیر پشیمانی از خرید بر نیت‌ رفتاری مشتریان با نقش تعدیل‌گر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 4(2): 87-105. doi: 10.22034/jiba.2021.42247.1535


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب