جوانی, وجیهه, آقاجانی, فرشته. (1399). گرایش به برندهای ورزش مبتنی بر تجربه مصرف در بین زنان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(16), 1-26.
وجیهه جوانی; فرشته آقاجانی. "گرایش به برندهای ورزش مبتنی بر تجربه مصرف در بین زنان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 16, 1399, 1-26.
جوانی, وجیهه, آقاجانی, فرشته. (1399). 'گرایش به برندهای ورزش مبتنی بر تجربه مصرف در بین زنان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(16), pp. 1-26.
جوانی, وجیهه, آقاجانی, فرشته. گرایش به برندهای ورزش مبتنی بر تجربه مصرف در بین زنان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 6(16): 1-26.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.