آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,303
تعداد مقالات16,020
تعداد مشاهده مقاله52,489,299
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,216,901
روحانی, علی, حاجی حیدری, سهیلا. (1399). برساخت اجتماعی پیامدهای کنش‌های اقتصادی بازاریابان در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(2), 47-72. doi: 10.22034/jeds.2020.11456
علی روحانی; سهیلا حاجی حیدری. "برساخت اجتماعی پیامدهای کنش‌های اقتصادی بازاریابان در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 2, 1399, 47-72. doi: 10.22034/jeds.2020.11456
روحانی, علی, حاجی حیدری, سهیلا. (1399). 'برساخت اجتماعی پیامدهای کنش‌های اقتصادی بازاریابان در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(2), pp. 47-72. doi: 10.22034/jeds.2020.11456
روحانی, علی, حاجی حیدری, سهیلا. برساخت اجتماعی پیامدهای کنش‌های اقتصادی بازاریابان در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 9(2): 47-72. doi: 10.22034/jeds.2020.11456


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب