آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,253
تعداد مقالات15,411
تعداد مشاهده مقاله51,237,196
تعداد دریافت فایل اصل مقاله14,248,288
روحانی, علی, حاجی حیدری, سهیلا. (1399). برساخت اجتماعی پیامدهای کنش‌های اقتصادی بازاریابان در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(2), 47-72. doi: 10.22034/jeds.2020.11456
علی روحانی; سهیلا حاجی حیدری. "برساخت اجتماعی پیامدهای کنش‌های اقتصادی بازاریابان در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 2, 1399, 47-72. doi: 10.22034/jeds.2020.11456
روحانی, علی, حاجی حیدری, سهیلا. (1399). 'برساخت اجتماعی پیامدهای کنش‌های اقتصادی بازاریابان در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(2), pp. 47-72. doi: 10.22034/jeds.2020.11456
روحانی, علی, حاجی حیدری, سهیلا. برساخت اجتماعی پیامدهای کنش‌های اقتصادی بازاریابان در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 9(2): 47-72. doi: 10.22034/jeds.2020.11456


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب