dashti, nayer, پناه علی, امیر, آزموده, معصومه. (1400). اثربخشی آموزش حل مسئله به روش شناختی اجتماعی بر خود توانمندسازی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(61), 76-90.
nayer dashti; امیر پناه علی; معصومه آزموده. "اثربخشی آموزش حل مسئله به روش شناختی اجتماعی بر خود توانمندسازی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 61, 1400, 76-90.
dashti, nayer, پناه علی, امیر, آزموده, معصومه. (1400). 'اثربخشی آموزش حل مسئله به روش شناختی اجتماعی بر خود توانمندسازی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(61), pp. 76-90.
dashti, nayer, پناه علی, امیر, آزموده, معصومه. اثربخشی آموزش حل مسئله به روش شناختی اجتماعی بر خود توانمندسازی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 16(61): 76-90.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.