آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,385
تعداد مقالات16,968
تعداد مشاهده مقاله54,607,103
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,214,553

1.

An Investigation of Spoken Output and Intervention Types among Iranian EFL Learners

دوره 5، شماره 12، اسفند 2013، صفحه 17-41
Sasan Baleghizadeh؛ Arash Saharkhiz

2.

The Effect of Transcribing on Beginning Learners’ Phonemic Perception

دوره 6، شماره 13، آذر 2014، صفحه 1-14
Mohammad Afshar Rad؛ Aram Reza Sadeghi Benis

3.

The Effects of Different Pedagogical Interventions on EFL Learners’ ‎Receptive and Productive Knowledge of Formulaic Sequences

دوره 12، شماره 25، شهریور 2020، صفحه 95-130
Masood Esteki؛ Mansoor Tavakoli؛ Mohammad Amiryousefi


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب