آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,235
تعداد مقالات15,178
تعداد مشاهده مقاله50,686,985
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,773,253

1.

Curriculum Reform and Iranian EFL Teachers' Professional Identity: A Marathon of Change!

دوره 12، شماره 26، بهمن 2020، صفحه 435-463
Parisa Riahipour؛ Mansoor Tavakoli؛ Abbas Eslami Rasekh

2.

Professional Identity and Teaching Quality: The case of Iranian EFL teachers

دوره 11، شماره 24، اسفند 2019، صفحه 201-225
Azade Labbaf؛ Ahmad Moinzadeh؛ Azizollah Dabaghi

3.

Unveiling Language Teacher Productive Immunity: A Lenz into the Impacts on Professional Identity, Teacher Anger, Grit Tendencies, and Psychological Well-Being

دوره 15، شماره 32، اسفند 2023، صفحه 215-232
Ehsan Namaziandoust؛ Tahereh Heydarnejad؛ Goodarz Shakibaei


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب