آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,221
تعداد مقالات14,957
تعداد مشاهده مقاله50,363,966
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,456,425

1.

An Investigation into the Demotivating and Remotivating Factors among Iranian MA and PhD Exam Candidates of TEFL (Research Article)

دوره 13، شماره 27، شهریور 2021، صفحه 81-112
Ali Derakhshan؛ Mohammad Qafouri؛ Maryam Faribi

2.

EFL Learners’ Motivation and Attitude toward EIL in the Increasingly Globalized Local Context of Iran: A Structural Equation Modeling Approach

دوره 9، شماره 19، شهریور 2017، صفحه 91-122
Fahimeh Marefat؛ Maryam Pakzadian

3.

Iranian EFL Learners’ Motivational Fluctuation in Task Performance over Different Timescales

دوره 9، شماره 20، بهمن 2017، صفحه 135-155
Hadi Yaghoubi Nezhad؛ Ahmad Moinzadeh؛ Hossein Barati

4.

La stratégie d'autogestion chez les étudiants iraniens lors d'apprentissage d'une langue étrangère*

دوره 3، شماره 213، فروردین 2009، صفحه 93-113
Rouhollah Rahmatian؛ Zeinab Deris؛ Marzieh Mehrabi

5.

L’usage du questionnaire dans l’autoformation des enseignants

دوره 9، شماره 16، اسفند 2015، صفحه 127-153
Atéfé Navartchi

6.

On the Effect of Flipped Classroom on Learners’ Achievement, Autonomy, Motivation and WTC: Investigating Learning and Learner Variables

دوره 12، شماره 25، شهریور 2020، صفحه 175-189
Mahboobeh Khosravani؛ Hooshang Khoshsima؛ Amir Mohamadian

7.

The Effect of Quantum Teaching Method on Writing Motivation: an explanatory mixed-methods investigation

دوره 15، شماره 31، مهر 2023، صفحه 18-32
Zahra Ahmadpour Kasgari

8.

The Role of Audio-visual Aids in General English Classes at Medical University: Reading Comprehension, Attitude, and Motivation (Research Article)

دوره 13، شماره 27، شهریور 2021، صفحه 215-238
Assef Khalili؛ Maryam Zeinolabedini؛ Fatemeh Poorebrahim؛ Simin Sattarpour

9.

Unveiling the Power of Teacher Concern: Exploring EFL Institute Students’ Perceptions and its Impact on Motivation, Anxiety, and Language Achievement

دوره 15، شماره 32، اسفند 2023، صفحه 126-143
Saba Hasanzadeh؛ Shaghayegh Shayesteh؛ Reza Pishghadam؛ Elham Naji-Meidani

10.

بررسی رابطه بین سطوح پیوستار انگیزش و میل به ادامه ورزش در دانش‌آموزان دختر نوجوان؛ رویکردی از نظریۀ خودتعیین گری

دوره 7، شماره 17، شهریور 1400، صفحه 141-153
الهام خداداده؛ زهرا فتحی رضایی

11.

تحلیلی بر ملاک ارزش اخلاقی از منظر کانت با تکیه بر آرای هِنسون و هِرمن

دوره 17، شماره 44، آذر 1402، صفحه 766-786
علی اصغر هاشم ‌زاده

12.

مقایسه سرسختی ذهنی، ثابت‌قدمی و تفاوت‌های انگیزشی در ورزشکاران انفرادی و تیمی

دوره 2، شماره 2، دی 1402
حدیث محمدی؛ امیر دانا



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب