آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,386
تعداد مقالات16,978
تعداد مشاهده مقاله54,640,058
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,229,584

1.

Appraisal of Multiple Intelligence-Based Instruction: the case of learners’ perceptions

دوره 17، شماره 35، مهر 2025، صفحه 161-174
Sajjad Gharibeh-Gharibeh؛ Zhila Mohammadnia؛ Mahdi Sarkhosh

2.

A Systematic Review of Technology-Mediated Feedback Research: Insights and Future Directions

دوره 16، شماره 34، 2024، صفحه 37-54
Saman Ebadi؛ Rana Rahimi

3.

EFL teachers’ recruitment and dynamic assessment in private language institutes of Iran

دوره 3، شماره 8، اسفند 2011، صفحه 29-51
Ramin Akbari؛ Elham Yazdanmehr

4.

Reflectivity in reflective practice: A case of EFL student teachers in practicum

دوره 14، شماره 30، 2022، صفحه 264-281
Najmeh Pourjafarian؛ Rahman Sahragard


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب