آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,222
تعداد مقالات15,023
تعداد مشاهده مقاله50,490,404
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,575,805

1.

A Feasibility Study of Implementing EFL Teachers’ Individual Development Plans at Iranian Public Schools: A Mixed-Methods Study

دوره 15، شماره 32، اسفند 2023، صفحه 22-40
Mohammad Ali-Akbari؛ Sara Haghi؛ Ali Yasini

2.

Development and Validation of Teacher Emotional Support Scale: a structural equation modeling approach

دوره 10، شماره 21، شهریور 2018، صفحه 137-160
Reza Khani؛ Fian Ghasemi

3.

Investigating Iranian EFL Teachers’ Identity Development Processes

دوره 14، شماره 30، بهمن 2022، صفحه 115-136
Mojtaba Gheitasi؛ Mohammad Aliakbari

4.

Is There a Place for Post-method Pedagogy in the Educational Context of Iran: Voices of EFL Teachers

دوره 10، شماره 22، اسفند 2018، صفحه 1-25
Farzaneh Amiri؛ Rahman Sahragard

5.

On the Relationship between Teacher Resilience and Self- efficacy: The Case of Iranian EFL Teachers

دوره 11، شماره 23، شهریور 2019، صفحه 277-292
Seyyed Ayatollah Razmjoo؛ Hakimeh Ayoobiyan

6.

The Philosophy of Teacher Immunity: EFL Teachers’ Perspectives

دوره 17، شماره 45، دی 1402، صفحه 330-346
محمد ظهرابی؛ عبدالرضا خلیلی

7.

Toward an Analysis of the Bond between Emotional Intelligence and Self-Efficacy among EFL Teachers

دوره 5، شماره 11، بهمن 2013، صفحه 107-125
Habibollah Mashhadi

8.

Unveiling Language Teacher Productive Immunity: A Lenz into the Impacts on Professional Identity, Teacher Anger, Grit Tendencies, and Psychological Well-Being

دوره 15، شماره 32، اسفند 2023، صفحه 215-232
Ehsan Namaziandoust؛ Tahereh Heydarnejad؛ Goodarz Shakibaei


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب