آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,253
تعداد مقالات15,411
تعداد مشاهده مقاله51,245,937
تعداد دریافت فایل اصل مقاله14,254,120

1.

Adapting English Language Education to the EIL Framework: A Case Study of Expanding Circle Countries

دوره 16، شماره 33، شهریور 2024، صفحه 116-134
Mohammad Reza Anani Sarab؛ َAbbas Monfared

2.

Contributions of KARDS to Iranian EFL University Teachers’ Professional Identity

دوره 11، شماره 23، شهریور 2019، صفحه 127-156
Vahid Hassani؛ Mohammad Khatib؛ Massood Yazdani Moghaddam

3.

Establishing and Maintaining Rapport with Learners for Classroom Management: A Qualitative Inquiry into Iranian EFL Teachers’ Cognition

دوره 15، شماره 32، اسفند 2023، صفحه 41-57
Nafeeseh Aryaeian؛ Abbas-Ali Rezaee

4.

Investigating Iranian EFL Teachers’ Identity Development Processes

دوره 14، شماره 30، بهمن 2022، صفحه 115-136
Mojtaba Gheitasi؛ Mohammad Aliakbari

5.

Making sense of EFL teacher agency: Insights from an Iran case study

دوره 9، شماره 19، شهریور 2017، صفحه 145-168
Rahman Sahragard؛ Alireza Rasti

6.

Reflectivity in reflective practice: A case of EFL student teachers in practicum

دوره 14، شماره 30، بهمن 2022، صفحه 264-281
Najmeh Pourjafarian؛ Rahman Sahragard

7.

Self-Reflection Training: An Investigation of Iranian In-Service EFL Teachers’ Belief and Performance Development

دوره 15، شماره 31، مهر 2023، صفحه 131-146
Sajjad Fathi؛ Ahmad Mohseni؛ Hossein Rahmanpanah

8.

Teacher Education and Multiple Intelligences: Foreign Language Teaching Anxiety of Iranian EFL Teachers

دوره 14، شماره 29، مرداد 2022، صفحه 214-227
Habib Soleimani؛ Seyyed Pedram Allahveysi

9.

The Philosophy of Teacher Immunity: EFL Teachers’ Perspectives

دوره 17، شماره 45، دی 1402، صفحه 330-346
محمد ظهرابی؛ عبدالرضا خلیلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب