آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,222
تعداد مقالات15,019
تعداد مشاهده مقاله50,483,599
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,572,226

1.

Contributions of KARDS to Iranian EFL University Teachers’ Professional Identity

دوره 11، شماره 23، شهریور 2019، صفحه 127-156
Vahid Hassani؛ Mohammad Khatib؛ Massood Yazdani Moghaddam

2.

Establishing and Maintaining Rapport with Learners for Classroom Management: A Qualitative Inquiry into Iranian EFL Teachers’ Cognition

دوره 15، شماره 32، اسفند 2023، صفحه 41-57
Nafeeseh Aryaeian؛ Abbas-Ali Rezaee

3.

Investigating Iranian EFL Teachers’ Identity Development Processes

دوره 14، شماره 30، بهمن 2022، صفحه 115-136
Mojtaba Gheitasi؛ Mohammad Aliakbari

4.

Making sense of EFL teacher agency: Insights from an Iran case study

دوره 9، شماره 19، شهریور 2017، صفحه 145-168
Rahman Sahragard؛ Alireza Rasti

5.

Reflectivity in reflective practice: A case of EFL student teachers in practicum

دوره 14، شماره 30، بهمن 2022، صفحه 264-281
Najmeh Pourjafarian؛ Rahman Sahragard

6.

Self-Reflection Training: An Investigation of Iranian In-Service EFL Teachers’ Belief and Performance Development

دوره 15، شماره 31، مهر 2023، صفحه 131-146
Sajjad Fathi؛ Ahmad Mohseni؛ Hossein Rahmanpanah

7.

Teacher Education and Multiple Intelligences: Foreign Language Teaching Anxiety of Iranian EFL Teachers

دوره 14، شماره 29، مرداد 2022، صفحه 214-227
Habib Soleimani؛ Seyyed Pedram Allahveysi

8.

The Philosophy of Teacher Immunity: EFL Teachers’ Perspectives

دوره 17، شماره 45، دی 1402، صفحه 330-346
محمد ظهرابی؛ عبدالرضا خلیلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب