آمار

تعداد نشریات41
تعداد شماره‌ها1,035
تعداد مقالات12,699
تعداد مشاهده مقاله14,195,850
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,706,260

1.

Contributions of KARDS to Iranian EFL University Teachers’ Professional Identity

دوره 11، شماره 23، شهریور 2019، صفحه 127-156
Vahid Hassani؛ Mohammad Khatib؛ Massood Yazdani Moghaddam

2.

Investigating Iranian EFL teachers’ Identity Development Processes

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 13 خرداد 1401
Mojtaba Gheitasi؛ Mohammad Aliakbari

3.

Making sense of EFL teacher agency: Insights from an Iran case study

دوره 9، شماره 19، شهریور 2017، صفحه 145-169
Alireza Rasti؛ Rahman Sahragard

4.

Teacher Education and Multiple Intelligences: Foreign Language Teaching Anxiety of Iranian EFL Teachers

دوره 14، شماره 29، مرداد 2022، صفحه 214-227
Habib Soleimani؛ Seyyed Pedram Allahveysi


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.