آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,223
تعداد مقالات15,024
تعداد مشاهده مقاله50,492,010
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,576,869

1.

تاثیر کیفیت خدمات و قیمت منصفانه بر رضایت مشتری با نقش میانجی تصویر شرکت (بررسی و مقایسه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه در عرصه بین‌المللی)

دوره 3، شماره 3، آبان 1399، صفحه 135-150
سیدصمد حسینی؛ محمد فاریابی؛ محمدرضا قلی زاده؛ مرتضی قلی زاده

2.

تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز

دوره 1، شماره 3، اسفند 1397، صفحه 79-101
ناصر صنوبر؛ سیدصمد حسینی؛ علی محمدزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب