آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,238
تعداد مقالات15,203
تعداد مشاهده مقاله50,768,652
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,842,362

1.

A New Dilemma for Language Teachers and Students: Self-assessment or Teacher Assessment (Research Article)

دوره 13، شماره 27، شهریور 2021، صفحه 35-57
Parviz Ajideh؛ Lynn Batler-Kisber؛ Ali Akbar Ansarin؛ sorayya Mozaffarzadeh

2.

Investigating the Relatedness of Cloze-Elide Test, Multiple-Choice Cloze Test, and C-test as Measures of Reading Comprehension

دوره 6، شماره 13، آذر 2014، صفحه 89-112
Simin Sattarpour؛ Parviz Ajideh

3.

Iranian Pre-university Students’ Perceptions towards the English Section of the Iranian National University Entrance Exam (INUEE): A Washback Study

دوره 9، شماره 20، بهمن 2017، صفحه 25-48
Parviz Ajideh؛ Leila Mahmoudi

4.

Native Language-Based DIF across the Subtests: A Study of the Iranian National University Entrance Exam

دوره 14، شماره 30، بهمن 2022، صفحه 39-56
Parviz Ajideh؛ Massoud Yaghoubi-Notash؛ Hamid Reza Babaee Bormanaki

5.

On The Relationship between Test-Taking Strategies and EFL Reading Performance

دوره 11، شماره 23، شهریور 2019، صفحه 189-219
nava nourdad؛ Parviz Ajideh

6.

The Influence of Collaboration on Individual Writing Quality: The Case of Iranian vs. Malaysian College Students

دوره 8، شماره 17، مهر 2016، صفحه 1-24
Parviz Ajideh؛ Gerhard Leitner؛ Seyed Yasin Yazdi-Amirkhiz


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب