1.

اثر اضطراب و نحوه ارایة تکالیف برکارآمدی پردازش و عملکرد عناصر حافظة فعال

دوره 3، شماره 11، آبان 1387، صفحه 77-98

2.

اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر شیوه‌های حل مسألة دانش‌آموزان

دوره 3، شماره 10، مرداد 1387، صفحه 1-16

3.

اثربخشی راهبرد یاددهی - یادگیری نقشه مفهومی بر بازده‌های شناختی -عاطفی در یادگیری درس زیست‌شناسی

دوره 2، شماره 8، بهمن 1386، صفحه 105-128

4.

اختیار و جهان‌های ممکن از دیدگاه لایب نیتس

دوره 2، شماره 205، دی 1387، صفحه 23-53

5.

ارسطو و بنیادگذاری تبیین علمی

دوره 2، شماره 203، شهریور 1387، صفحه 103-134

6.

اصول‌الفصول، دانشنامه‌ای گمنام در تحقیقات عرفانی

دوره 51، شماره 204، مرداد 1387، صفحه 1-18

7.

افلاطون و تفکیک مثال زیبایی از مفهوم کلی زیبایی در مهمانی

دوره 2، شماره 203، شهریور 1387، صفحه 61-83

8.

امانت الهی از دیدگاه عرفای ایرانی و ابن عربی

دوره 51، شماره 204، مرداد 1387، صفحه 86-105

9.

بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر ابراز وجود، خودکارآمدی و سلامت روانی دانش‌آموزان

دوره 3، شماره 11، آبان 1387، صفحه 19-36

10.

بررسی اثربخشی شناخت درمانی و آموزش مهارت‌های مطالعه در درمان دانشجویان مبتلا به اضطراب امتحان

دوره 3، شماره 11، آبان 1387، صفحه 37-60

11.

بررسی ارتباط سلامت روان با مذهب درونی و بیرونی در شهر کاشان

دوره 3، شماره 10، مرداد 1387، صفحه 61-84

12.

بررسی تأثیر ادراک مفهوم خداوند بر احساس افسردگی، اضطراب و تنیدگی

دوره 2، شماره 8، بهمن 1386، صفحه 145-163

13.

بررسی تأثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی بر عزّت نفس، مهارت‌های اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان (دبیرستان)

دوره 3، شماره 10، مرداد 1387، صفحه 155-182

14.

بررسی تأثیر مشاوره‌ی راه حل محور بر رضایت زناشویی در ابعاد پرخاشگری، زمان با هم بودن، توافق درباره مسایل مالی و رضایت جنسی در زوج‌های هر دو شاغل

دوره 3، شماره 9، اردیبهشت 1387، صفحه 93-117

15.

بررسی رابطة هوش هیجانی با احساس غربت و سلامت عمومی دانشجویان

دوره 3، شماره 9، اردیبهشت 1387، صفحه 135-151

16.

بررسی رابطه ابعاد فراشناخت عاطفی و جهت‌گیری هدف

دوره 3، شماره 11، آبان 1387، صفحه 123-146

17.

بررسی رابطه هوش هیجانی ـ اجتماعی و سازگاری اجتماعی در دانشجویان دارای حکم انضباطی و مقایسه آن با دانشجویان بدون حکم دانشگاه ارومیه

دوره 3، شماره 11، آبان 1387، صفحه 99-121

18.

بررسی میزان اثربخشی رویکرد تکلیف- فرآیند در درمان ناتوانی ویژه یادگیری ریاضی

دوره 3، شماره 10، مرداد 1387، صفحه 105-127

19.

پیش‌بینی آگاهی فراشناختی و پیشرفت تحصیلی براساس جهت‌گیری هدف پیشرفت

دوره 3، شماره 9، اردیبهشت 1387، صفحه 65-91

20.

تأثیر آموزش گروهی مهارت‌های زندگی (مدیریت خشم، جرأت‌آموزی، آرام‌سازی) بر افزایش جرأتمندی و کاهش خشم در بیماران قلبی، پس از پیوند بای پس عروق کرونر

دوره 3، شماره 9، اردیبهشت 1387، صفحه 119-134

21.

تأثیر آموزش مهارت‌های زندگی بر کاهش شدت علائم اختلال رفتار مقابله‌ای و بی‌اعتنائی (ODD) دانش‌آموزان پسر هشت تا 10 ساله

دوره 2، شماره 8، بهمن 1386، صفحه 15-32

22.

تآثیر خودآموزی کلامی بر بهبود علایم مرضی کودکان مبتلا به اختلال سلوک

دوره 3، شماره 11، آبان 1387، صفحه 1-17

23.

تاریخ فلسفه و جایگاه ‌آن در آثار صدرالمتألهین و علامه طباطبایی

دوره 2، شماره 203، شهریور 1387، صفحه 85-102

24.

تحلیلی بر نظریة اشیاء ماینونگ

دوره 2، شماره 205، دی 1387، صفحه 79-106

25.

تحول افسانه‌ای عارفان

دوره 51، شماره 204، مرداد 1387، صفحه 171-194

26.

تشبیه اندیشی در رمان «روزگار سپری شدهءمردم سالخورده

دوره 51، شماره 204، مرداد 1387، صفحه 107-139

27.

توجیه نظریة پیدایی عالم در ترازوی نقد: (مدل سینایی، مدل اشراقی)

دوره 2، شماره 203، شهریور 1387، صفحه 1-29

28.

حقیقت مضاعف

دوره 2، شماره 203، شهریور 1387، صفحه 31-60

29.

حقیقت و عدم در نظر مولوی و هیدگر

دوره 2، شماره 205، دی 1387، صفحه 107-124

30.

در باب انتقادهای وندواد بر کثرت انگاری انتقادی گادامر: چند سوال

دوره 2، شماره 205، دی 1387، صفحه 1-17

31.

رابطة رضایت از زندگی، سبک مسأله گشایی و نگرش مذهبی با سلامت روانی

دوره 3، شماره 9، اردیبهشت 1387، صفحه 1-19

32.

رابطة نگرش‌های مذهبی و کمال‌گرایی در مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی و افراد بهنجار

دوره 3، شماره 10، مرداد 1387، صفحه 85-103

33.

رابطه بین تحصیلات والدین، جمعیت خانواده، تاهل، سن و ترتیب تولد با الگوهای شخصیتی اسکیزوتایپی

دوره 3، شماره 11، آبان 1387، صفحه 61-75

34.

رابطه بین شوخ طبعی و اختلالات روانی در دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی شهر اصفهان

دوره 3، شماره 9، اردیبهشت 1387، صفحه 47-64

35.

رابطه نارسایی هیجانی با اضطراب، افسردگی، درماندگی روانشناختی و بهزیستی روانشناختی

دوره 3، شماره 10، مرداد 1387، صفحه 17-40

36.

روش پرسش و پاسخ به عنوان یک اصل نیک اندیشی (حسن نظر) در هرمنوتیک گادامر

دوره 2، شماره 203، شهریور 1387، صفحه 1-14

37.

سودای سبب سوزی (تأملی‌در فلسفه‌ستیزی‌مولانا‌در مثنوی‌باتکیه‌بر نقد برخی اصطلاحات فلسفی)

دوره 51، شماره 204، مرداد 1387، صفحه 19-45

38.

عملکرد گروه بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم مثبت و منفی در آزمون نوروسایکولوژیک بندرگشتالت و همبستگی آن با عملکرد در آزمون دسته‌بندی کارت ویسکانسین (WCST)

دوره 3، شماره 10، مرداد 1387، صفحه 41-59

39.

کارل پوپر و برداشت تکاملی از شناخت

دوره 2، شماره 205، دی 1387، صفحه 1-22

40.

کمک‌طلبی دانش‌آموزان در جریان حل مسأله ریاضی: تأثیر رجحان‌های هدفی و شرایط هدفی

دوره 2، شماره 8، بهمن 1386، صفحه 33-63

41.

مطالعة تأثیر آموزش مهارت‌های هوش هیجانی بر شیوه‌های مقابله با فشار روانی

دوره 2، شماره 8، بهمن 1386، صفحه 65-79

42.

مطالعة عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر دبیرستان‌های سراسر کشور در سال تحصیلی 84-1383

دوره 2، شماره 8، بهمن 1386، صفحه 81-104

43.

مقایسة مؤلفه‌های آزاردیدگی در دختران فراری و عادی شهر تهران

دوره 2، شماره 8، بهمن 1386، صفحه 1-13

44.

مقایسه‌ بیماران آسمی با افراد سالم از لحاظ تجربه هیجان های منفی، بازداری اجتماعی و تعامل آن با عامل جنسیت

دوره 3، شماره 10، مرداد 1387، صفحه 129-153

45.

مقایسه عقاید شبستری و حسینی هروی در گلشن راز و کنز الرموز

دوره 51، شماره 204، مرداد 1387، صفحه 47-85

46.

مقوله‎های عرفانی در اشعارحسن زادة آملی

دوره 51، شماره 204، مرداد 1387، صفحه 141-169

47.

نسبت فضیلت با سعادت در نظام اخلاقی افلاطون

دوره 2، شماره 203، شهریور 1387، صفحه 135-159

48.

نظریة ادراکات اعتباری و نتایج علمی و عملی آن

دوره 2، شماره 205، دی 1387، صفحه 125-156

49.

نقش نقص‌های حسی در سبک‌های دلبستگی و مشکلات رفتاری کودکان

دوره 3، شماره 9، اردیبهشت 1387، صفحه 21-46

50.

هرمنوتیک، فن عام فهم و تفسیر از نظرگاه اشلایرماخر

دوره 2، شماره 205، دی 1387، صفحه 55-77

51.

هنجاریابی پرسشنامه کوتاه نشانه‌های بیماری (BSI)برای اهداف تشخیصی در موقعیت‌های مشاوره‌ای و درمانی

دوره 2، شماره 8، بهمن 1386، صفحه 129-144

52.

ویژگی‌های زبانی متن دانشنامه علائی ابن‌سینا

دوره 51، شماره 204، مرداد 1387، صفحه 195-232


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب