آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,221
تعداد مقالات14,957
تعداد مشاهده مقاله50,365,195
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,458,492

1.

بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود فضای کسب‌وکار در کشورهای منطقه منا

صفحه 1-20
غلامرضا کاظمیان؛ مهدی عبدالله پور؛ عاطفه عباسی

2.

بررسی تاثیر عوامل نیرویی در رابطه بین فرهنگ بازاریابی و عملکرد صادراتی شرکت‌های تولیدی صادراتی استان زنجان

صفحه 21-35
حسین عباسی اسفنجانی؛ رویا مرسلی؛ محمدتقی خدایی گرگری

3.

بررسی شدت همبستگی عملکرد و کارایی شرکت‌ها بر یکدیگر در جهت بهبود مدیریت

صفحه 37-53
حامد فاضلی کبریا؛ امید اعظمی؛ بهاره اعظمی

4.

تأثیر جریان ورودی سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی بر استراتژی تأمین منابع بین المللی صنایع خدماتی ایران

صفحه 55-73
محمدرضا سلمانی بی شک؛ نسرین فرضی

5.

ارزیابی اثرات کاهش ارزش پول بر اشتغال در کشورهای منتخب اسلامی

صفحه 75-91
حبیب آقاجانی؛ پریسا قاسمی همدانی

6.

بررسی رابطه‌ی هماهنگی کارکردهای بازاریابی بین المللی ـ منابع‌انسانی با اثربخشی اجرای استراتژی بازاریابی در شرکت‌های صادراتی

صفحه 93-110
محمد فاریابی؛ علی رضازاده؛ سعید بازمحمدی

7.

ارائه مدل پویای توسعه سرمایه‌گذاری و بهبود مزیت رقابتی خوشه‌های صنعتی ایران

صفحه 111-134
معصومه دانش شکیب


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب