آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,235
تعداد مقالات15,177
تعداد مشاهده مقاله50,684,619
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,769,533

1.

تاثیر هوشیاری دینی بر ترجیح محصولات داخلی: تحلیل نقش قوم گرایی و بیگانگی مصرفی

صفحه 1-24
زانیار شیخه پور؛ اصغر مشبکی؛ سیدحمید خداداد حسینی؛ فرشته منصوری موید

2.

طراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه صادرات محصولات نانوی شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه ساختمان با رویکرد آمیخته کیفی - کمی

صفحه 25-46
سمانه رئیسی نافچی؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ عزت الله عباسیان

3.

بهبود عملکرد صادرات از طریق بررسی تاثیر مشتری‌گرایی فعال و قابلیت جذب دانش با نقش میانجی‌گری نوآوری خدمات

صفحه 47-67
حسین رحیمی کلور؛ تینا مرضیهء

4.

تحلیل تاثیر گشودگی فرهنگی و ذهنیت جهانی بر قصد خرید استفاده کنندگان لوازم خانگی با تاکید بر نقش میانجی تصویر کشور مبدا

صفحه 69-85
بهاره مکاری اصفهانی؛ وجیهه هوشیار

5.

شناسایی و اولویت بندی مولفه‌ها و شاخص‌های موثر بر ‌اینشورتک برای کسب و کارهای نوپا در صنعت بیمه

صفحه 87-107
مهدی حقیقی کفاش؛ امیر بهرامی؛ بابک حاجی کریمی

6.

مرور نظام‌مند متون علمی توسعه اخلاق کسب و کارهای اجتماعی

صفحه 109-130
محسن حیدری؛ زهرا آراستی؛ افسانه باقری؛ قنبر محمدی الیاسی

7.

بررسی تاثیر استراتژی‌های تجاری بر عملکرد صادراتی شرکت‌ها

صفحه 131-151
سید رضا سید نژاد فهیم؛ اسماعیل اقدامی

8.

تبیین ابعاد و مؤلفه‌های هاب بین المللی با رویکرد توسعه بازار مورد مطالعه؛ فرودگاه امام خمینی (ره)

صفحه 153-173
محمدحسین زینلیان؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر؛ علی عبدی کردانی

9.

ارائه مدل و شناسایی ابعاد اصلی تاثیر ارز‌های دیجیتال بر مدیریت استراتژی‌های کسب وکار با رویکرد آمیخته

صفحه 175-197
اصغر قدم زن جلالی؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ محمدحسن قلی زاده؛ سید رضا سید جوادین

10.

مقایسه تطبیقی ادراکات مصرف کنندگان ایرانی از مسکات های برندهای بین‌المللی و ایرانی

صفحه 199-219
شهریار عزیزی؛ محمد مهدی شرفی؛ هما آزمایش فرد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب