آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,433
تعداد مقالات17,655
تعداد مشاهده مقاله57,533,673
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,270,699
موجودی, امین, عبدالوند, محمد علی, نیکومرام, هاشم, خون سیاوش, محسن. (1398). بررسی تأثیر تعدیل‌گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف‌کننده. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(3), 109-143. doi: 10.22034/jiba.2019.9305
امین موجودی; محمد علی عبدالوند; هاشم نیکومرام; محسن خون سیاوش. "بررسی تأثیر تعدیل‌گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف‌کننده". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 3, 1398, 109-143. doi: 10.22034/jiba.2019.9305
موجودی, امین, عبدالوند, محمد علی, نیکومرام, هاشم, خون سیاوش, محسن. (1398). 'بررسی تأثیر تعدیل‌گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف‌کننده', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(3), pp. 109-143. doi: 10.22034/jiba.2019.9305
موجودی, امین, عبدالوند, محمد علی, نیکومرام, هاشم, خون سیاوش, محسن. بررسی تأثیر تعدیل‌گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف‌کننده. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 2(3): 109-143. doi: 10.22034/jiba.2019.9305


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب