آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,405
تعداد مقالات17,242
تعداد مشاهده مقاله55,681,970
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,864,929
موجودی, امین, عبدالوند, محمد علی, نیکومرام, هاشم, خون سیاوش, محسن. (1398). بررسی تأثیر تعدیل‌گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف‌کننده. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(3), 109-143. doi: 10.22034/jiba.2019.9305
امین موجودی; محمد علی عبدالوند; هاشم نیکومرام; محسن خون سیاوش. "بررسی تأثیر تعدیل‌گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف‌کننده". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 3, 1398, 109-143. doi: 10.22034/jiba.2019.9305
موجودی, امین, عبدالوند, محمد علی, نیکومرام, هاشم, خون سیاوش, محسن. (1398). 'بررسی تأثیر تعدیل‌گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف‌کننده', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(3), pp. 109-143. doi: 10.22034/jiba.2019.9305
موجودی, امین, عبدالوند, محمد علی, نیکومرام, هاشم, خون سیاوش, محسن. بررسی تأثیر تعدیل‌گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف‌کننده. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 2(3): 109-143. doi: 10.22034/jiba.2019.9305


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب