اسماعیل زاده, حسن, هرایینی, مصطفی, بهرامی, مهرداد. (1397). میزان رضایت گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری بر اساس مدل سروکوال (مطالعه‌ موردی: رستوران های محله درکه تهران). نشریه جغرافیا و برنامه ریزی, 22(66), 1-21.
حسن اسماعیل زاده; مصطفی هرایینی; مهرداد بهرامی. "میزان رضایت گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری بر اساس مدل سروکوال (مطالعه‌ موردی: رستوران های محله درکه تهران)". نشریه جغرافیا و برنامه ریزی, 22, 66, 1397, 1-21.
اسماعیل زاده, حسن, هرایینی, مصطفی, بهرامی, مهرداد. (1397). 'میزان رضایت گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری بر اساس مدل سروکوال (مطالعه‌ موردی: رستوران های محله درکه تهران)', نشریه جغرافیا و برنامه ریزی, 22(66), pp. 1-21.
اسماعیل زاده, حسن, هرایینی, مصطفی, بهرامی, مهرداد. میزان رضایت گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری بر اساس مدل سروکوال (مطالعه‌ موردی: رستوران های محله درکه تهران). نشریه جغرافیا و برنامه ریزی, 1397; 22(66): 1-21.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.