آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,435
تعداد مقالات17,667
تعداد مشاهده مقاله57,620,186
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,317,221
اسماعیل زاده, حسن, هرایینی, مصطفی, بهرامی, مهرداد. (1397). میزان رضایت گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری بر اساس مدل سروکوال (مطالعه‌ موردی: رستوران های محله درکه تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی, 22(66), 1-21.
حسن اسماعیل زاده; مصطفی هرایینی; مهرداد بهرامی. "میزان رضایت گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری بر اساس مدل سروکوال (مطالعه‌ موردی: رستوران های محله درکه تهران)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 22, 66, 1397, 1-21.
اسماعیل زاده, حسن, هرایینی, مصطفی, بهرامی, مهرداد. (1397). 'میزان رضایت گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری بر اساس مدل سروکوال (مطالعه‌ موردی: رستوران های محله درکه تهران)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 22(66), pp. 1-21.
اسماعیل زاده, حسن, هرایینی, مصطفی, بهرامی, مهرداد. میزان رضایت گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری بر اساس مدل سروکوال (مطالعه‌ موردی: رستوران های محله درکه تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 22(66): 1-21.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب