بهادری, جعفر, مصرآبادی, جواد. (1397). نقش درگیری تحصیلی، ارزیابی شناختی و خودپنداره تحصیلی در هیجان‌های تحصیلی مثبت و منفی دانش‌آموزان. نشریه جغرافیا و برنامه ریزی, 13(50), 87-110.
جعفر بهادری; جواد مصرآبادی. "نقش درگیری تحصیلی، ارزیابی شناختی و خودپنداره تحصیلی در هیجان‌های تحصیلی مثبت و منفی دانش‌آموزان". نشریه جغرافیا و برنامه ریزی, 13, 50, 1397, 87-110.
بهادری, جعفر, مصرآبادی, جواد. (1397). 'نقش درگیری تحصیلی، ارزیابی شناختی و خودپنداره تحصیلی در هیجان‌های تحصیلی مثبت و منفی دانش‌آموزان', نشریه جغرافیا و برنامه ریزی, 13(50), pp. 87-110.
بهادری, جعفر, مصرآبادی, جواد. نقش درگیری تحصیلی، ارزیابی شناختی و خودپنداره تحصیلی در هیجان‌های تحصیلی مثبت و منفی دانش‌آموزان. نشریه جغرافیا و برنامه ریزی, 1397; 13(50): 87-110.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.