اقبالی, علی, مقنی, اکبر. (1397). اثربخشی یادگیری خودتنظیمی مبتنی برالگوی پینتریچ برحل مسئله/ برنامه-ریزی/ سازمان‌دهی و سازمان‌دهی رفتاری- هیجانی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن تبریز. نشریه جغرافیا و برنامه ریزی, 13(50), 67-85.
علی اقبالی; اکبر مقنی. "اثربخشی یادگیری خودتنظیمی مبتنی برالگوی پینتریچ برحل مسئله/ برنامه-ریزی/ سازمان‌دهی و سازمان‌دهی رفتاری- هیجانی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن تبریز". نشریه جغرافیا و برنامه ریزی, 13, 50, 1397, 67-85.
اقبالی, علی, مقنی, اکبر. (1397). 'اثربخشی یادگیری خودتنظیمی مبتنی برالگوی پینتریچ برحل مسئله/ برنامه-ریزی/ سازمان‌دهی و سازمان‌دهی رفتاری- هیجانی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن تبریز', نشریه جغرافیا و برنامه ریزی, 13(50), pp. 67-85.
اقبالی, علی, مقنی, اکبر. اثربخشی یادگیری خودتنظیمی مبتنی برالگوی پینتریچ برحل مسئله/ برنامه-ریزی/ سازمان‌دهی و سازمان‌دهی رفتاری- هیجانی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن تبریز. نشریه جغرافیا و برنامه ریزی, 1397; 13(50): 67-85.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.