حسینی, سیدصمد, محمدزاده, علی. (1396). تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز. نشریه جغرافیا و برنامه ریزی, 1(2), 1-23.
سیدصمد حسینی; علی محمدزاده. "تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز". نشریه جغرافیا و برنامه ریزی, 1, 2, 1396, 1-23.
حسینی, سیدصمد, محمدزاده, علی. (1396). 'تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز', نشریه جغرافیا و برنامه ریزی, 1(2), pp. 1-23.
حسینی, سیدصمد, محمدزاده, علی. تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز. نشریه جغرافیا و برنامه ریزی, 1396; 1(2): 1-23.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.