آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,399
تعداد مقالات17,149
تعداد مشاهده مقاله55,259,672
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,591,393
صنوبر, ناصر, حسینی, سیدصمد, محمدزاده, علی. (1397). تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(3), 79-101. doi: 10.22034/jiba.2019.7221
ناصر صنوبر; سیدصمد حسینی; علی محمدزاده. "تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 3, 1397, 79-101. doi: 10.22034/jiba.2019.7221
صنوبر, ناصر, حسینی, سیدصمد, محمدزاده, علی. (1397). 'تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(3), pp. 79-101. doi: 10.22034/jiba.2019.7221
صنوبر, ناصر, حسینی, سیدصمد, محمدزاده, علی. تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 1(3): 79-101. doi: 10.22034/jiba.2019.7221


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب