آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,414
تعداد مقالات17,366
تعداد مشاهده مقاله55,997,116
تعداد دریافت فایل اصل مقاله18,214,376
صنوبر, ناصر, حسینی, سیدصمد, محمدزاده, علی. (1397). تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(3), 79-101. doi: 10.22034/jiba.2019.7221
ناصر صنوبر; سیدصمد حسینی; علی محمدزاده. "تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 3, 1397, 79-101. doi: 10.22034/jiba.2019.7221
صنوبر, ناصر, حسینی, سیدصمد, محمدزاده, علی. (1397). 'تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(3), pp. 79-101. doi: 10.22034/jiba.2019.7221
صنوبر, ناصر, حسینی, سیدصمد, محمدزاده, علی. تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 1(3): 79-101. doi: 10.22034/jiba.2019.7221


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب