| تعداد نشریات | 45 |
| تعداد شمارهها | 1,416 |
| تعداد مقالات | 17,490 |
| تعداد مشاهده مقاله | 56,484,181 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 18,742,325 |
بررسی اثربخشی مداخله روانی- اجتماعی بر انتقال توجه، حافظه کاری و برنامهریزی کودکان طیف اوتیسم با عملکرد بالا | ||
| فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی | ||
| مقاله 5، دوره 12، شماره 46، شهریور 1396، صفحه 81-100 اصل مقاله (200.14 K) | ||
| نویسندگان | ||
| فرنگیس دمهری1؛ حمید علیزاده* 2؛ شهلا پزشک3؛ فرنگیس کاظمی4؛ نورعلی فرخی5 | ||
| 1دانشجو دکتری دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی کودکان استثنایی | ||
| 2استاد دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی کودکان استثنایی، (نویسنده مسئول) | ||
| 3دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی کودکان استثنایی | ||
| 4استادیار دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی کودکان استثنایی | ||
| 5دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی | ||
| مراجع | ||
|
| ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 786 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 962 |
||