| تعداد نشریات | 45 |
| تعداد شمارهها | 1,429 |
| تعداد مقالات | 17,589 |
| تعداد مشاهده مقاله | 57,172,120 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 19,013,563 |
اثربخشی آموزش بازداری پاسخ بر میزان توجه و بهبود مهارتهای حرکتی دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی | ||
| فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی | ||
| مقاله 5، دوره 12، شماره 45، خرداد 1396، صفحه 81-103 اصل مقاله (207.42 K) | ||
| نویسندگان | ||
| مهدی رسولی1؛ عسگر چوبداری* 2؛ الهام حکیمی راد3 | ||
| 1کارشناسی ارشد، گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران | ||
| 2دانشجوی دکتری گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران (نویسنده مسئول) | ||
| 3استادیار، گروه روانشناسی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایران | ||
| مراجع | ||
|
| ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 913 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,043 |
||