| تعداد نشریات | 45 |
| تعداد شمارهها | 1,416 |
| تعداد مقالات | 17,490 |
| تعداد مشاهده مقاله | 56,484,088 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 18,742,307 |
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی مساله-مدارانه و خودنظارتی بر دانش فراشناختی و عزت نفس دانش آموزان مبتلا به مشکلات خواندن | ||
| فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی | ||
| مقاله 6، دوره 11، شماره 42، شهریور 1395، صفحه 113-131 اصل مقاله (249.1 K) | ||
| نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
| نویسندگان | ||
| باقر غباری بناب1؛ حجت پیرزادی* 2؛ جعفر بخشی2 | ||
| 1استاد گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهران | ||
| 2دانشجوی دکتری، گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 748 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,065 |
||