آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,436
تعداد مقالات17,702
تعداد مشاهده مقاله57,800,324
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,444,056
Sajadi, Seyyed Hedayat, Abdollahi, Jalal. (1404). Critique-Oriented vs. Framework-oriented Approaches in Education: Proposing a Middle Path for Physics Teaching Based on Thomas Kuhn’s Philosophy. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22034/jpiut.2025.69985.4306
Seyyed Hedayat Sajadi; Jalal Abdollahi. "Critique-Oriented vs. Framework-oriented Approaches in Education: Proposing a Middle Path for Physics Teaching Based on Thomas Kuhn’s Philosophy". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1404, -. doi: 10.22034/jpiut.2025.69985.4306
Sajadi, Seyyed Hedayat, Abdollahi, Jalal. (1404). 'Critique-Oriented vs. Framework-oriented Approaches in Education: Proposing a Middle Path for Physics Teaching Based on Thomas Kuhn’s Philosophy', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22034/jpiut.2025.69985.4306
Sajadi, Seyyed Hedayat, Abdollahi, Jalal. Critique-Oriented vs. Framework-oriented Approaches in Education: Proposing a Middle Path for Physics Teaching Based on Thomas Kuhn’s Philosophy. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; (): -. doi: 10.22034/jpiut.2025.69985.4306


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب