آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,433
تعداد مقالات17,654
تعداد مشاهده مقاله57,523,722
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,264,672
Ghasemi, Shabnam, Soodmand Afshar, Hassan. (1404). (Re)Construction of Iranian EFL Teachers' Professional Identity through Action Research and Teacher Support Groups Abstract. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22034/elt.2025.69823.2836
Shabnam Ghasemi; Hassan Soodmand Afshar. "(Re)Construction of Iranian EFL Teachers' Professional Identity through Action Research and Teacher Support Groups Abstract". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1404, -. doi: 10.22034/elt.2025.69823.2836
Ghasemi, Shabnam, Soodmand Afshar, Hassan. (1404). '(Re)Construction of Iranian EFL Teachers' Professional Identity through Action Research and Teacher Support Groups Abstract', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22034/elt.2025.69823.2836
Ghasemi, Shabnam, Soodmand Afshar, Hassan. (Re)Construction of Iranian EFL Teachers' Professional Identity through Action Research and Teacher Support Groups Abstract. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; (): -. doi: 10.22034/elt.2025.69823.2836


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب