آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,420
تعداد مقالات17,542
تعداد مشاهده مقاله56,703,792
تعداد دریافت فایل اصل مقاله18,807,057
Amiri, Mehrdad, Samani, Behnood, Ghafouri, Naser. (1404). The Impact of Iranian EFL Teachers’ Meta-pragmatic Awareness on Their Classroom Practices and Teaching Strategy Development. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22034/elt.2025.68108.2804
Mehrdad Amiri; Behnood Samani; Naser Ghafouri. "The Impact of Iranian EFL Teachers’ Meta-pragmatic Awareness on Their Classroom Practices and Teaching Strategy Development". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1404, -. doi: 10.22034/elt.2025.68108.2804
Amiri, Mehrdad, Samani, Behnood, Ghafouri, Naser. (1404). 'The Impact of Iranian EFL Teachers’ Meta-pragmatic Awareness on Their Classroom Practices and Teaching Strategy Development', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22034/elt.2025.68108.2804
Amiri, Mehrdad, Samani, Behnood, Ghafouri, Naser. The Impact of Iranian EFL Teachers’ Meta-pragmatic Awareness on Their Classroom Practices and Teaching Strategy Development. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; (): -. doi: 10.22034/elt.2025.68108.2804


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب