آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,417
تعداد مقالات17,408
تعداد مشاهده مقاله56,114,231
تعداد دریافت فایل اصل مقاله18,412,118
Khosravi, Rahele, Dastgoshadeh, Adel, Jalilzadeh, Kaveh, Farhadi, Hossein, Imanova, Nurlana. (1404). From Theory to Practice: How Assessment Professionals Define and Apply Language Assessment Literacy. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22034/elt.2025.68448.2810
Rahele Khosravi; Adel Dastgoshadeh; Kaveh Jalilzadeh; Hossein Farhadi; Nurlana Imanova. "From Theory to Practice: How Assessment Professionals Define and Apply Language Assessment Literacy". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1404, -. doi: 10.22034/elt.2025.68448.2810
Khosravi, Rahele, Dastgoshadeh, Adel, Jalilzadeh, Kaveh, Farhadi, Hossein, Imanova, Nurlana. (1404). 'From Theory to Practice: How Assessment Professionals Define and Apply Language Assessment Literacy', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22034/elt.2025.68448.2810
Khosravi, Rahele, Dastgoshadeh, Adel, Jalilzadeh, Kaveh, Farhadi, Hossein, Imanova, Nurlana. From Theory to Practice: How Assessment Professionals Define and Apply Language Assessment Literacy. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; (): -. doi: 10.22034/elt.2025.68448.2810


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب