آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,430
تعداد مقالات17,599
تعداد مشاهده مقاله57,240,244
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,065,789
جلیلوند, محمدرضا, روشندل اربطانی, طاهر, فلاح, محمدرضا. (1404). تاثیر اینفلونسرهای مشهور اینستاگرامی بر ارزیابی مصرف کنندگان از برندهای پوشاک و مد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(3), 27-51. doi: 10.22034/sls.2025.66950.1520
محمدرضا جلیلوند; طاهر روشندل اربطانی; محمدرضا فلاح. "تاثیر اینفلونسرهای مشهور اینستاگرامی بر ارزیابی مصرف کنندگان از برندهای پوشاک و مد". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 3, 1404, 27-51. doi: 10.22034/sls.2025.66950.1520
جلیلوند, محمدرضا, روشندل اربطانی, طاهر, فلاح, محمدرضا. (1404). 'تاثیر اینفلونسرهای مشهور اینستاگرامی بر ارزیابی مصرف کنندگان از برندهای پوشاک و مد', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(3), pp. 27-51. doi: 10.22034/sls.2025.66950.1520
جلیلوند, محمدرضا, روشندل اربطانی, طاهر, فلاح, محمدرضا. تاثیر اینفلونسرهای مشهور اینستاگرامی بر ارزیابی مصرف کنندگان از برندهای پوشاک و مد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 10(3): 27-51. doi: 10.22034/sls.2025.66950.1520


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب