آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,388
تعداد مقالات17,006
تعداد مشاهده مقاله54,725,359
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,275,884
Gharibeh-Gharibeh, Sajjad, Mohammadnia, Zhila, Sarkhosh, Mahdi. (1404). Appraisal of Multiple Intelligence-Based Instruction: the case of learners’ perceptions. سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(35), 161-174. doi: 10.22034/elt.2025.65817.2751
Sajjad Gharibeh-Gharibeh; Zhila Mohammadnia; Mahdi Sarkhosh. "Appraisal of Multiple Intelligence-Based Instruction: the case of learners’ perceptions". سامانه مدیریت نشریات علمی, 17, 35, 1404, 161-174. doi: 10.22034/elt.2025.65817.2751
Gharibeh-Gharibeh, Sajjad, Mohammadnia, Zhila, Sarkhosh, Mahdi. (1404). 'Appraisal of Multiple Intelligence-Based Instruction: the case of learners’ perceptions', سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(35), pp. 161-174. doi: 10.22034/elt.2025.65817.2751
Gharibeh-Gharibeh, Sajjad, Mohammadnia, Zhila, Sarkhosh, Mahdi. Appraisal of Multiple Intelligence-Based Instruction: the case of learners’ perceptions. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 17(35): 161-174. doi: 10.22034/elt.2025.65817.2751


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب