آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,327
تعداد مقالات16,307
تعداد مشاهده مقاله53,171,601
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,781,912
بهادری خسروشاهی, جعفر, صمیمی, زبیر. (1404). اثربخشی روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بایبی بر حل مسئله، ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان در درس شیمی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(2), -. doi: 10.22034/cipj.2025.65832.1227
جعفر بهادری خسروشاهی; زبیر صمیمی. "اثربخشی روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بایبی بر حل مسئله، ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان در درس شیمی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 2, 1404, -. doi: 10.22034/cipj.2025.65832.1227
بهادری خسروشاهی, جعفر, صمیمی, زبیر. (1404). 'اثربخشی روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بایبی بر حل مسئله، ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان در درس شیمی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(2), pp. -. doi: 10.22034/cipj.2025.65832.1227
بهادری خسروشاهی, جعفر, صمیمی, زبیر. اثربخشی روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بایبی بر حل مسئله، ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان در درس شیمی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 4(2): -. doi: 10.22034/cipj.2025.65832.1227


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب