آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,420
تعداد مقالات17,541
تعداد مشاهده مقاله56,691,286
تعداد دریافت فایل اصل مقاله18,804,576
Etemadfar, Parisa, Barati, Hossein, Dabbaghi, Azizollah. (1403). Impact of Flipped Classroom Integrated with MOOCs on Intermediate EFL Learners’ Self-Regulated Writing Strategies. سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(34), 79-96. doi: 10.22034/elt.2024.63311.2689
Parisa Etemadfar; Hossein Barati; Azizollah Dabbaghi. "Impact of Flipped Classroom Integrated with MOOCs on Intermediate EFL Learners’ Self-Regulated Writing Strategies". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 34, 1403, 79-96. doi: 10.22034/elt.2024.63311.2689
Etemadfar, Parisa, Barati, Hossein, Dabbaghi, Azizollah. (1403). 'Impact of Flipped Classroom Integrated with MOOCs on Intermediate EFL Learners’ Self-Regulated Writing Strategies', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(34), pp. 79-96. doi: 10.22034/elt.2024.63311.2689
Etemadfar, Parisa, Barati, Hossein, Dabbaghi, Azizollah. Impact of Flipped Classroom Integrated with MOOCs on Intermediate EFL Learners’ Self-Regulated Writing Strategies. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 16(34): 79-96. doi: 10.22034/elt.2024.63311.2689


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب