آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,385
تعداد مقالات16,968
تعداد مشاهده مقاله54,613,313
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,220,948
هاشمی باغی, زینب. (1404). شناسایی استراتژی های مؤثر شرکت های متوسط و کوچک در دوران رکود بازار: رویکرد بیبلیومتریک. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(1), 105-129. doi: 10.22034/jiba.2024.62600.2238
زینب هاشمی باغی. "شناسایی استراتژی های مؤثر شرکت های متوسط و کوچک در دوران رکود بازار: رویکرد بیبلیومتریک". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 1, 1404, 105-129. doi: 10.22034/jiba.2024.62600.2238
هاشمی باغی, زینب. (1404). 'شناسایی استراتژی های مؤثر شرکت های متوسط و کوچک در دوران رکود بازار: رویکرد بیبلیومتریک', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(1), pp. 105-129. doi: 10.22034/jiba.2024.62600.2238
هاشمی باغی, زینب. شناسایی استراتژی های مؤثر شرکت های متوسط و کوچک در دوران رکود بازار: رویکرد بیبلیومتریک. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 8(1): 105-129. doi: 10.22034/jiba.2024.62600.2238


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب