آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,373
تعداد مقالات16,863
تعداد مشاهده مقاله54,312,105
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,015,136
Ghasem Tahimash, Saja, Khani, Reza, Shoja, Leila. (1403). Evaluation of English Language Teacher Professional Development Programs in an EFL Context: A Mixed Method Study. سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(33), 194-213. doi: 10.22034/elt.2024.58933.2578
Saja Ghasem Tahimash; Reza Khani; Leila Shoja. "Evaluation of English Language Teacher Professional Development Programs in an EFL Context: A Mixed Method Study". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 33, 1403, 194-213. doi: 10.22034/elt.2024.58933.2578
Ghasem Tahimash, Saja, Khani, Reza, Shoja, Leila. (1403). 'Evaluation of English Language Teacher Professional Development Programs in an EFL Context: A Mixed Method Study', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(33), pp. 194-213. doi: 10.22034/elt.2024.58933.2578
Ghasem Tahimash, Saja, Khani, Reza, Shoja, Leila. Evaluation of English Language Teacher Professional Development Programs in an EFL Context: A Mixed Method Study. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 16(33): 194-213. doi: 10.22034/elt.2024.58933.2578


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب