آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,371
تعداد مقالات16,852
تعداد مشاهده مقاله54,249,202
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,958,865
فتاحی, سعیده, قربان جهرمی, رضا, فرخی, نور علی, سعدی پور, اسماعیل. (1402). مقایسه تاثیر آموزش مبتنی بر الگوی توسعه‌ی راهبرد خود‌تنظیمی(SRSD) و آموزش راهبردهای شناختی بر اساس مدل انگلرت(POWER) بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(72), 217-226. doi: 10.22034/jmpr.2024.17347
سعیده فتاحی; رضا قربان جهرمی; نور علی فرخی; اسماعیل سعدی پور. "مقایسه تاثیر آموزش مبتنی بر الگوی توسعه‌ی راهبرد خود‌تنظیمی(SRSD) و آموزش راهبردهای شناختی بر اساس مدل انگلرت(POWER) بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 18, 72, 1402, 217-226. doi: 10.22034/jmpr.2024.17347
فتاحی, سعیده, قربان جهرمی, رضا, فرخی, نور علی, سعدی پور, اسماعیل. (1402). 'مقایسه تاثیر آموزش مبتنی بر الگوی توسعه‌ی راهبرد خود‌تنظیمی(SRSD) و آموزش راهبردهای شناختی بر اساس مدل انگلرت(POWER) بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(72), pp. 217-226. doi: 10.22034/jmpr.2024.17347
فتاحی, سعیده, قربان جهرمی, رضا, فرخی, نور علی, سعدی پور, اسماعیل. مقایسه تاثیر آموزش مبتنی بر الگوی توسعه‌ی راهبرد خود‌تنظیمی(SRSD) و آموزش راهبردهای شناختی بر اساس مدل انگلرت(POWER) بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 18(72): 217-226. doi: 10.22034/jmpr.2024.17347


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب