آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,429
تعداد مقالات17,583
تعداد مشاهده مقاله57,199,853
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,032,475
Estaji, Masoomeh, Fassihi, Saeedeh. (1395). On the Relationship between the Implementation of Formative Assessment Strategies and Iranian EFL Teachers’ Self-Efficacy: Do Gender and Experience Make a Difference?*. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(18), 65-86.
Masoomeh Estaji; Saeedeh Fassihi. "On the Relationship between the Implementation of Formative Assessment Strategies and Iranian EFL Teachers’ Self-Efficacy: Do Gender and Experience Make a Difference?*". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 18, 1395, 65-86.
Estaji, Masoomeh, Fassihi, Saeedeh. (1395). 'On the Relationship between the Implementation of Formative Assessment Strategies and Iranian EFL Teachers’ Self-Efficacy: Do Gender and Experience Make a Difference?*', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(18), pp. 65-86.
Estaji, Masoomeh, Fassihi, Saeedeh. On the Relationship between the Implementation of Formative Assessment Strategies and Iranian EFL Teachers’ Self-Efficacy: Do Gender and Experience Make a Difference?*. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 8(18): 65-86.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب