آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,370
تعداد مقالات16,844
تعداد مشاهده مقاله54,231,620
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,943,346
Estaji, Masoomeh, Fassihi, Saeedeh. (1395). On the Relationship between the Implementation of Formative Assessment Strategies and Iranian EFL Teachers’ Self-Efficacy: Do Gender and Experience Make a Difference?*. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(18), 65-86.
Masoomeh Estaji; Saeedeh Fassihi. "On the Relationship between the Implementation of Formative Assessment Strategies and Iranian EFL Teachers’ Self-Efficacy: Do Gender and Experience Make a Difference?*". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 18, 1395, 65-86.
Estaji, Masoomeh, Fassihi, Saeedeh. (1395). 'On the Relationship between the Implementation of Formative Assessment Strategies and Iranian EFL Teachers’ Self-Efficacy: Do Gender and Experience Make a Difference?*', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(18), pp. 65-86.
Estaji, Masoomeh, Fassihi, Saeedeh. On the Relationship between the Implementation of Formative Assessment Strategies and Iranian EFL Teachers’ Self-Efficacy: Do Gender and Experience Make a Difference?*. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 8(18): 65-86.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب