آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,428
تعداد مقالات17,582
تعداد مشاهده مقاله57,144,548
تعداد دریافت فایل اصل مقاله18,981,141
زادون, هدی, خیری, بهرام, قاسمی, بهروز. (782). طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), 23-48. doi: 10.22034/jiba.2023.54412.1984
هدی زادون; بهرام خیری; بهروز قاسمی. "طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 2, 782, 23-48. doi: 10.22034/jiba.2023.54412.1984
زادون, هدی, خیری, بهرام, قاسمی, بهروز. (782). 'طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), pp. 23-48. doi: 10.22034/jiba.2023.54412.1984
زادون, هدی, خیری, بهرام, قاسمی, بهروز. طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 782; 6(2): 23-48. doi: 10.22034/jiba.2023.54412.1984


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب